Vertigo

Jelonek-nowa marka w Showroomie Vertigo


Jelonek to polska marka, która swoje doświdaczenie buduje od lat. Założeniem firmy jest tworzenie odzieży z wysokogatunkowo materiałów, dobrej jakościowo, z dbałością o detale. Swoje autorskie projekty kierują do ambitnych, pewnych siebie,w każdym wieku kobiet. Twórcom marki udało sie przmycić trendy ze światowych wybiegów, nadając im lżejszej, bardziej przystępnej formy. Marka Jelonek celebruje kobiecść w każdej okazałości i sprawi, że będziesz podekscytowana latem.

Czytaj dalej

  • 19 09

    DecoBazaar powstał z zamiłowania do pięknych przedmiotów i oryginalnych rzeczy. To miejsce w sieci skupiające aż 1240 młodych projektantów, artystów oraz niszowe, polskie marki. Szeroka oferta gwarantuje możliwość znalezienia "czegoś" dla każdego, ma każdą okazję i na każdą kieszeń.   Założyciele DecoBazaar to pasjonaci mody, designu i sztuki współczesnej. Wszelkie odkrycia, inspiracje i pomysły sa prezentowane w interentowej galerii

  • 02 09

    Vissavi ponownie w Vertigo!   W sezonie jesień-zima 2013/14 marka Vissavi stawia na kobiecość. W kolekscji dominują proste, dopasowane sukienki w kolorach czerni i granatu. Uzupełnieniem są idealnie skrojone bolerka,  żakiety, płaszcze, spodnie, spódnice i bluzki.   Projektanci Vissavi tworzą autorskie kolekcje, które produkowane są w krótkich seriach, tylko i wyłącznie w Polsce z wykorzystaniem dobrej jakości materiałów i

  • 20 08

    Oprócz futer będą grzały futrzane torby. Taką propozycją zaskakuje  marka antbag by ania.  Kolekcja, zamiast typowej skóry, wykonana jest z końskiego włosia.  Do wyboru: duże torby w stylu shopper - bag, kopertówki oraz małe torebki a’la worek. W nadchodzącym sezonie, każda wielbicielka mody i miłośniczka ciepła znajdzie coś dla siebie! Kolekcja antbag by ania dostępna jest: www.antbags.pl (sklep internetowy) Butik The LOFT (Pasaż

  • 19 07

    Marka Gucci z przyjemnością informuje, że James Franco - aktor, pisarz i reżyser – pojawi się po raz pierwszy w kampanii reklamowej domu mody, nowych okularów przeciwsłonecznych -  Black Bamboo - na sezon  jesień/zima 2013. Zdjęcia do kampanii wykonane przez Merta Alasa i Markusa Piggotta pojawią się w sierpniu 2013. Ich celem było podkreślenie klasycznej i jednocześnie współczesnej elegancji nowego modelu okularów, które idealnie

  • 25 06