Vertigo

Dlaczego warto inwestować w PR ?

Public Relations to najprościej mówiąc, działania o charakterze publicznym. Celem Agencji PR jest zbudowanie jak najlepszej komunikacji marki z klientem. Jedynie wieloletnie doświadczenie w branży, świetna znajomość rynku oraz bezcenne kontakty wpływają na pozytywny efekt oferowanych działań. Jednym z takich miejsc jest Vertigo Fashion Management – jeden z pierwszych Showroom’ów w Warszawie, z ponad 15 letnim doświadczaniem z firmami odzieżowymi.  
Wracając do źródeł, Showroom Vertigo pojawił się na modowej mapie Warszawy w 2003 roku, a jego założycielką jest Grażyna Dworak, pasjonatka mody z imponującym doświadczeniem w produkcjach i stylizacjach sesji zdjęciowych i katalogów mody. Wieloletnie stanowisko szefowej działu mody w czasopiśmie „Zwierciadło”, a także praca redakcyjna w miesięcznikach tak

Czytaj dalej

  • 04 01

    Wygląda na to, że odkąd do Polski zawitały nowe, hiszpańskie marki – Custo Barcelona, Colcci, Made For Loving i Banco De Areia, nasze gwiazdy oszalały na ich punkcie. Zarówno Edyta Górniak, słynąca ze zjawiskowych stylizacji, jak i telewizyjne celebrytki – Ania Popek i Karolina Korwin-Piotrowska, które ubierają się zgodnie z własnym stylem i nie podążają ślepo za trendami – wszystkie wybierają którąś z hiszpańskich marek. I w

  • 01 01

    Top Modelka Ania Piszczałka na pokazie Trusardi w sukience firmy Tuwe jako dodatek wybrała skórzaną torebkę firmy Hispanitas.