Vertigo

Cotton Club – styl, komfort i jakość!

 
Cotton Club – marka o polskich korzeniach, z długoletnim doświadczeniem. Rzeczy są projektowane oraz szyte w Polsce.
Firma stawia w 100% na jakość, naturalne tkaniny, ciekawe formy i wykonanie we własnej wzorcowni. W ciągu roku wypuszcza 6 różnorodnych kolekcji, ale zarazem bardzo spójnych. W kolekcji odnajdziemy rzeczy dla kobiet młodych duchem, nowoczesnych, ceniących sobie komfort oraz ciekawe, ale nie przesadzone wzory. Kolorystyka kolekcji jest stonowana, jednak zawsze przełamana kolorem, który jest hitem sezonu.
W Cotton Club każda kobieta znajdzie coś co, będzie idealnym uzupełnieniem jej szafy, a nawet całkowitym jej wyposażeniem – od efektownych płaszczy i kurtek, przez kobiece sukienki, officowe zestawy, po szeroką ofertę linii casual.
W ostatniej kolekcji jesień-zima królowała czerń, ale nie taka zwykła, ponieważ rzeczy były z delikatnego, lekkiego szyfonu, ozdo

Czytaj dalej

  • 09 01

    5 stycznia 2011 swoją premierę miał „Weekend”, długo wyczekiwany debiut reżyserski Cezarego Pazury. W warszawskim Multikinie pojawili się wszyscy aktorzy biorący udział w produkcji, a wśród nich Anna Karczmarczyk. Wschodząca gwiazda polskiego kina ubrana była w przypominającą kimono czarną sukienkę firmy Makalu, a bardzo efektowny dodatek stanowiła ozdobna torebka Menbur.

  • 04 01

    Wygląda na to, że odkąd do Polski zawitały nowe, hiszpańskie marki – Custo Barcelona, Colcci, Made For Loving i Banco De Areia, nasze gwiazdy oszalały na ich punkcie. Zarówno Edyta Górniak, słynąca ze zjawiskowych stylizacji, jak i telewizyjne celebrytki – Ania Popek i Karolina Korwin-Piotrowska, które ubierają się zgodnie z własnym stylem i nie podążają ślepo za trendami – wszystkie wybierają którąś z hiszpańskich marek. I w

  • 01 01

    Top Modelka Ania Piszczałka na pokazie Trusardi w sukience firmy Tuwe jako dodatek wybrała skórzaną torebkę firmy Hispanitas.