Vertigo

Jelonek-nowa marka w Showroomie Vertigo


Jelonek to polska marka, która swoje doświdaczenie buduje od lat. Założeniem firmy jest tworzenie odzieży z wysokogatunkowo materiałów, dobrej jakościowo, z dbałością o detale. Swoje autorskie projekty kierują do ambitnych, pewnych siebie,w każdym wieku kobiet. Twórcom marki udało sie przmycić trendy ze światowych wybiegów, nadając im lżejszej, bardziej przystępnej formy. Marka Jelonek celebruje kobiecść w każdej okazałości i sprawi, że będziesz podekscytowana latem.

Czytaj dalej

  • 08 03

  • 24 02

  • 10 01

    Podziemie mody na Bema 65 powiększyło swój asortyment  o jeszcze jedną markę odzieżową jaką jest francuskie Le Temps Des Cerises. To wspaniała alternatywa dla tych którzy cenią sobie wygodę, a jednocześnie zależy im na ciekawym i oryginalnym looku. W kolekcji wiosenno-letniej na rok 2011 możecie doszukać się kolorów natury, wzorów kwiatowych w połączeniu z militarnymi motywami. Stonowana kolorystyka proponowanych ubrań w zespoleniu z

  • 09 01

    5 stycznia 2011 swoją premierę miał „Weekend”, długo wyczekiwany debiut reżyserski Cezarego Pazury. W warszawskim Multikinie pojawili się wszyscy aktorzy biorący udział w produkcji, a wśród nich Anna Karczmarczyk. Wschodząca gwiazda polskiego kina ubrana była w przypominającą kimono czarną sukienkę firmy Makalu, a bardzo efektowny dodatek stanowiła ozdobna torebka Menbur.

  • 04 01

    Wygląda na to, że odkąd do Polski zawitały nowe, hiszpańskie marki – Custo Barcelona, Colcci, Made For Loving i Banco De Areia, nasze gwiazdy oszalały na ich punkcie. Zarówno Edyta Górniak, słynąca ze zjawiskowych stylizacji, jak i telewizyjne celebrytki – Ania Popek i Karolina Korwin-Piotrowska, które ubierają się zgodnie z własnym stylem i nie podążają ślepo za trendami – wszystkie wybierają którąś z hiszpańskich marek. I w