Vertigo

  • 14 10

    Public Relations to najprościej mówiąc, działania o charakterze publicznym. Celem Agencji PR jest zbudowanie jak najlepszej komunikacji marki z klientem. Jedynie wieloletnie doświadczenie w branży, świetna znajomość rynku oraz bezcenne kontakty wpływają na pozytywny efekt oferowanych działań. Jednym z takich miejsc jest Vertigo Fashion Management – jeden z pierwszych Showroom’ów w Warszawie, z ponad 15 letnim doświadczaniem z firmami odzieżowymi.  

    Wracając do źródeł, Showroom Vertigo pojawił się na modowej mapie Warszawy w 2003 roku, a jego założycielką jest Grażyna Dworak, pasjonatka mody z imponującym doświadczeniem w produkcjach i stylizacjach sesji zdjęciowych i katalogów mody. Wieloletnie stanowisko szefowej działu mody w czasopiśmie „Zwierciadło”, a także praca redakcyjna w miesięcznikach takich jak Uroda i Pani, sprawiło iż, znając bardzo dobrze potrzeby reklamowe firm odzieżowych, Pani Grażyna założyła własną agencję.  Vertigo, początkowo działające stricte niczym „wypożyczalnia” dla stylistów i osób publicznych, wraz z rozwojem szeroko pojętych mediów, ewoluowała się do wieloaspektowej agencji Fashion PR. Vertigo Fashion Management przede wszystkim zapewnia kompleksowe usługi w zakresie fashion PR. Specjalizuje się w budowaniu relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami, influencerami w celu umacniania pozytywnego wizerunku swoich Klientów wśród ich grup docelowych.

    Odpowiednie relacje z mediami są kluczowym elementem w życiu każdej marki. Codzienny kontakt ze stylistami, dziennikarzami, kostiumologami, daje przepustkę do sesji zdjęciowych i packshotowych w czasopismach, do produkcji telewizyjnych i filmowych. Vertigo od samego początku istnienia posiada Showroom stacjonarny, gdzie znajduje się profesjonalna ekspozycja kolekcji każdej marki. To właśnie miejsce spotkań ludzi z branży. Dodatkowo prowadzony jest „Wirtualny Showroom”. Jest to baza profesjonalnych zdjęć packshotowych, przedstawiających aktualne kolekcje marki. Jest to odpowiedź na potrzeby stylistów, redaktorów mody oraz fotoedytorów. Umożliwia on szybkie i wygodne pobranie zdjęć najwyższej jakości, gotowych do umieszczenia w tytułach prasowych. Wszystkie materiały tekstowe i graficzne są tworzone przez zespół Vertigo. Są dostarczane do redaktorów portali internetowych w formie informacji prasowych i stylizacji packshotowych oraz w formie newsletterów do stylistów prasy drukowanej.

    Nie można zapomnieć o najważniejszym w obecnych czasach kanale marketingowym, PR-owym, komunikacyjnym jak Instagram oraz Facebook. Vertigo prowadzi samodzielnie kanały social media swoich klientów. Działania te składają na się wdrażanie strategii marketingowych oraz zapewnienia wysokiej jakości treści wizualnych. Influencer marketing to najszybciej rozwijający się segment prowadzący do dotarcia jak największej liczby potencjalnych klientów. Są to starania mające na celu podwyższenia sprzedaży produktów, wykorzystujące wpływy znanych postaci ze świata mediów czy też twórców internetowych. Vertigo pomaga dobrać odpowiednich influencerów do kampanii, tak by współpraca przynosiła wymierne korzyści.

    Eventy modowe to świetna okazja do zaprezentowania firmy i kolekcji, nawiązania nowych branżowych znajomości, poznania stylistów, dziennikarzy, czy blogerów. Odpowiednia opieka Pr-owa zarówno przed, jak i po evencie, stanowi kwintesencję samego spotkania. To właśnie eventy organizowane przez Vertigo szczycą się dużo ilością gości i dobrym nagłośnieniem wydarzenia w mediach.

    Vertigo obecnie  specjalizuje się w obsłudze dużych firm zagranicznych,  mniejszych i większych firm polskich, a także indywidualnych projektantów. Dostosowuje swój system pracy do pracy konkretnej firmy, zarówno jeśli chodzi o ilość przekazywanych wzorów z kolekcji, termin ich dostarczenia, a także posiadany przez firmę budżet.

    W industrialnych, surowych wnętrzach na warszawskiej Woli, swoje miejsce znajdą nowopowstałe marki, marki z długoletnim doświadczeniem oraz samodzielni projektanci.

    Nie ma idealnego momentu na rozpoczęcie współpracy PR-owej, za to czas bez żadnych działań promocyjnych jest czasem przestoju.